Nervös


Åh, Josse kommer nog hit i helgen : ) Saknar dig gumman.
Då ska vi ut och ha det skoj, men vi ska ha mysigt också : ) Ska försöka komma på nå riktigt grymt som vi kan göra. Vi ska alltså ha en riktig Elin- och Josse kväll. Lovely.


                ♥


Nu är det snart tisdag, vilket innebär fest - igen. Ön är faktiskt det bästa som händer på sommaren. Ett stort plus är att jag även är ledig på onsdag. Så denna vecka blir uppdelad på 2, vilket gör att den kommer att springa iväg. Jag är däremot lite nervös inför morgondagen. Det kommer ligga jätte mycket ansvar över mig, och jag är fortfarande osäker på hur och vad jag ska göra. Hoppas Hanna kan vara med mig ett tag iallafall, annars kommer jag få nervsammanbrott så fort telefonen ringer!

image302
Jag & Sara i fredags


Good night sweeties

Kommentarer
Postat av: Linda

jag åkte hem jätte tidigt typ halv tolv för Fredde var för full och vi skulle upp tidigt på lördagen. Vi har fler helger, hoppas jag ;) Hade du skoj då? Kram

2007-07-02 @ 10:03:51
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: sara

hur lyckas jag ALLTID bli så snygg ;) haha, ses imorrn snuttan <2

2007-07-02 @ 11:18:21
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

hur lyckas jag ALLTID bli så snygg ;) haha, ses imorrn snuttan <2

2007-07-02 @ 11:18:26
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josse

snart ses vi elin : ) <3

2007-07-02 @ 20:40:16

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0