Put on a smile again

Igår begav vi oss till sommarens tradition - Ön.
Kan inte dela med mig av så mycket minnen från kvällen, men jag vet att jag hade det riktigt trevligt : ) Gick in runt vattnet som vanligt, och det gick som på räls utan att bli stoppad en enda gång. Pratade även med massa igenkända folk från alla håll och kanter, bet Henke i axeln ett antal gånger och tog en otroligt proffisionell buggtur med Malin, haha.
Det var mindre kul igår kväll när jag kom hem och i morse med den sprängande huvudvärken som tyckte att det var på tiden att komma och hälsa på..
Men nu är jag fit for fight igen och längtar redan till nästa tisdag. Då ska Eric och jag ta cyklarna och trampa iväg, precis som förr.




Jag spillde ut en hel tillbringare med vatten när jag kom hem inatt. Smart som jag var så torkade jag inte upp allt, så nu är alla skivor som låg på golvet förstörda. Oops.

image311
Sara, varför ska vi alltid bråka som två småsyskon? : )

  

Ikväll tycker jag att jag är värd lite ostbågar och en film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har otroligt blåa fina ögon....

2007-07-04 @ 18:17:40
Postat av: sara

för vi är som vi är : )

2007-07-04 @ 18:41:39
Postat av: Lina

Ja, jag hamnade där till sist:) Cyklar man mellan våla och hedesunda???!

2007-07-04 @ 19:46:20
URL: http://linaaedin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0