Race

Godmiddag på mig, och godmorgon på er andra.
En ny jobbarvecka har börjat, men jag känner mig inte ett dugg bedrövad över det! Det är ju fest imorgon, och så är jag ledig på onsdag. Det kan bara inte bli bättre. I och för sig är vädret riktigt dåligt, men det är bara att hålla tummarna på att det blir bättre tills imorgon. Då ska Eric och jag ta cyklarna och cykla till Ön. Det blir ett äventyr i sig. Problemet är bara vad man ska ha på sig när man cyklar iväg och vad man ska ha på sig när man kommer fram.. Vill inte direkt ha de kläder jag ska ha på mig när jag kommer fram.. Förra året så fick vi ju fixa till oss på campingen, men imorgon blir det ingen camping.. Jag måste ringa bror när jag kommer hem och höra hur vi ska göra med allt.
Sen vill man ju helst inte cykla hem på natten, men det brukar vi slippa undan.

Jag fick det väldigt stressigt imorse när jag skulle åka hemifrån. Jag hittade ingen bilnyckel! Därför fick jag vänta på att pappa skulle komma in, och kom därför iväg väldigt sent. Då blev det race, körde som med en terrängbil med våran stackars SAAB. Men fram kom jag iallafall, i tid till och med.

Nej, nu ska jag vara lite duktig och sortera några reklamationer. Jag skriver nog mer senare, eftersom man har tid för väldigt mycket tidsfördriv här : )

OJ, vad jag längtar till lönen!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0