Ring efterlyses

Morning morning.
En ny vecka har börjat, äntligen. (?) Jag sitter som vanligt här på jobbet och gör mest ingenting. Jag har gjort alla mina sysslor för idag. Det enda jag har kvar är frankeringen klockan 14.00. Kul..
Det känns så värdelöst att sitta inne nu när det är så fint väder! Åh, jag vill ut i solen, åka till Rullsand och bada, hoppa i poolen, åka till kusten och njuta. Men icket, inne i ett mörkt kallt rum ska man sitta till klockan 16.00.
Jajjemen.

Inte nog med att jag kom hem med fel skor i lördags natt, märkte jag även nu att det  fattas en ring på min vänstra hand - min ring i vitt guld! Den betyder faktiskt mycket för mig eftersom jag inte direkt har köpt den själv..

image359

Tur att jag har flera då, om jag ska fortsätta vara så här klumpig som jag har varit på sista tiden.

Kommentarer
Postat av: sara

hörrudu, du har ju nästan blivit lika duktig som jag på sistone att slarva bort saker, skärpning ;) jag ska kolla tåg idag, kolla bussarna du!!!

2007-07-16 @ 12:13:38
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0