Slarvmaja

Jag har aldrig varit så här hungrig i hela mitt liv! Så nu sitter jag och äter broccolisoppa och väntar på att Jullan ska komma hit, så att vi kan åka och leta efter min mobil..

Jag är totalt jävla dålig.
Jag lyckades slarva bort både min mobil och plånbok med körkort och alltihopa i igår. Vad har det tagit åt mig? Det börjar likna Saras sätt att festa.
Först kamera, och så nu mobilen och plånboken.
Snart äger jag ingenting längre.
Fattar ni hur handikappad jag känner mig?

Det gör ju inte saken bättre att jag åker till Östersund imorgon, och kommer alltså vara helt vilsen och handikappad hela helgen. *rycka i håret*


Jag vet inte ens om jag hade kul igår, men det känns så : ) Även ditresan är som ett stort svart moln.
Jag har ingen stämpel på mig, vilket betyder att jag måste ha plankat in. Hmm, läskigt.

För övrigt känns det som att jag luktar apa, är skakis som ett asplöv och herr ågren har hälsat på mig hela dagen. Så nu blir det ett besök i duschen!

Ni anar inte hur sugen jag INTE är på att åka imorgon. : P

Kommentarer
Postat av: martina

eliiiin, ring mig när du ser det här! ring på 0739397960.... puss

2007-07-25 @ 18:28:04
Postat av: josse

elin, du kommer säkert visst ha kul! :) synd bara de där me mobilen och plånboken, hoppas ni hittade det! ha de så kul i helgen nu gumman! saknar dej som bara den <3 puss puss

2007-07-25 @ 19:56:57
URL: http://josefine88.blogg.se
Postat av: lisa

sant att du plankade för det var min ide. och på tal om att rycka hår så var det mitt fucking-jävla-hår som du röck i hela kvällen. du har nog akdrig vart så där full förr??;) Röj på Yran! :D gooood daamn

2007-07-25 @ 22:46:03
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: sara

ATT DU SKA MED IMORN!! OCH ATT DU SKA VARA DUNDERSUGEN ATT BÖRJA FESTA PÅ TÅGET NER!! ANNARS FÅR DU MED MIG ATT GÖRA ;)

2007-07-25 @ 23:51:26
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0