Slutet på resan, och början på en ny

Nu har helgen passerat, och jag har haft en jätte bra helg med Lina.
Jag har gjort av med alldeles för mycket pengar, så nu är jag HELPANK fram tills på fredag. Tur att vinboxen inte blev helt uppdrucket, så tisdagen är iallafall räddad ; )

Det kommer bli en fartfylld vecka:

Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb & Ön (fest) 
Onsdag: Packa
Torsdag: Yran (fest)
Fredag: Yran (fest)
Lördag: Yran (fest)
Söndag: Hem

Det här är slutet på resan, och början på en ny.


Pappa har hittat mitt borttappade batteri, och mamma har hittat min försvunna ring, och jag är superglad :D

Nu ska jag ta en dusch och sen gå och sova.
Myspys.

Bakom varje hög av sand finns guld, för den som letar.

Kommentarer
Postat av: ybett

var var ringen då? :)

2007-07-22 @ 23:01:08
URL: http://ybett.blogg.se
Postat av: sara

hejhopp. skulle bara meddela och förvarna alla önfestare att på tisdag får ni festa utan mej, hur nu det ska gå ;)

2007-07-23 @ 09:39:24
Postat av: sara

alltså jag börjar kl 09.30 dagen efter, de pallar INTE jag! o kan inte ta ledigt heller för man redan har tagit ledigt tors till söndag. skulle ju vara skitroligt men vettefan om jag skulle palla! om lasse - JA JA JA jag vill med :D fick ju lönebesked idag, sånt gillar vi!

2007-07-23 @ 11:59:00
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josse

mm saknar dej också! vore så kul att följa me på yran.. menmen.. ne, har inte hunnit kolla upp de än för har inte fått mitt schema, får det imorrn. och du får gärna komma hit :) säg bara till när du kan! :)

2007-07-23 @ 13:24:38
URL: http://josefine88.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0