Storsjöyran

 image404
Ge mig torsdag, fredag, lördag (söndag). Det ska bli en oförglömlig långhelg.

Kl 13.10 (?) går yrantåget från Uppsala, innehållande musik, bar och massa folk. Kan bara inte bli en bättre förfest ; ) Sen är det bara att fortsätta tills söndagmorgon.. Puh.



Men först och främst ska vi klara av morgondagen.. Jag hoppas verkligen inte att det ska bli dåligt väder som de säger på Tv:n nu. Hur som helst åker vi nog ändå, man är ju trots allt viking och det är faktiskt den allra sista gången för i år som det är Ön. Hur kan man svika en sådan kväll? : )

Nej ni gott folk. Nu ska jag göra iordning fruktsalladen till jobbet imorgon, sen ska jag lägga mig ner och kolla igenom La readote-katalogen.


image405
 (.. givetvis höstkatalogen,
   eftersom sommarkläder inte existerar längre : / )






 Därefter blir det gossinatti!

Kommentarer
Postat av: sara

kalla mig inte svikare :( haha. oj oj oj, torsdag nyss! lust o följa med o shoppa lite sista saker på onsdag!? jag ska köpa gummistövlar = äkta festivalkänsla!

2007-07-24 @ 09:21:11
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

hahaha men du är ledig imorn din fjärt :P nej justja du har ju ej fått lön ännu, men då får vi köra lite shopping i östersund då :P alltså ska du ta med sovsäck eller VAD? Tänkte så vi kan göra en repris a lá gefle o ligga som uteliggare i våra sovsäckar ute i parken ;)

2007-07-24 @ 10:49:30
Postat av: sara

attans de av ju synd faktiskt. men vi klarar oss nog rätt bra som uteliggare i vilket fall :) ja alltså den är möblerad med madrass och en säng s¨å vi behöver ta med oss 1-2 madrasser. haha lista, okej säg bara vad jag ska ha med mig så firrar jag:P vi lär ju också gå o handla när vi kommer dit.

2007-07-24 @ 12:31:31
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0