Taggad

Yes, Yes, Yes vad jag är taggad tills ikvälll.
Sista Ön för det här året. Som vanligt är det i genomsnitt det man längtar mest till varje sommar.
Den sista brukar alltid vara den bästa, så ikväll blir det allt annat än lugnt ; )

image406

Det är så skönt att jag är ensam hemma den här veckan! Eftersom Eric tar hand om Jeppe så kan jag sova huur länge jag vill imorgon : ) Måste passa på att vila ut.


Hahaha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta  : P 
Man slutar aldrig att förvånas.

Kommentarer
Postat av: Hanna

HELEVETE! Jag skulle ju följa med på sista Ön........... Skjiiiit.

2007-07-24 @ 13:41:16
URL: http://ladystardust,blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0