Trucken Elin

Idag är det fredag. Me like fredagar. För det första jobbar vi bara till kl. 14.00, och för det andra har man en hel helg att se fram emot.
Denna helg kommer även bli väldigt rolig, hoppas och tror jag.
Jag måste åka med 17.56 tåget från Tierp, så jag ska skynda mig att få i mig mat och fixa iordning mig innan jag springer till tåget.
Jag hoppas verkligen att jag får skjuts härifrån av Simon eller Emil, annars kan det bli tight med tid om jag ska hinna med allt.

Jaja. Över till något annat.

Här på jobbet finns det är truck som heter Elin, coolt va? Jag blev tvungen att smygfota den idag, så se och njut ; )



Mamma köpte även en gullig liten rosa vattenflaska igår när hon var och handlade. Även på den står det Elin, haha. Man fick ett litet reflexband med på köpet, där det står (hör o häpna) - ELIN!


Kommentarer
Postat av: sara

ja men SJÄLVKLART du ska med, vad tänker jag med liksom!! Ja men det var svårt att hitta en fulare för du är lika snygg på alla mina bilder haha. Även, beställer du en biljett idag då innan du åker!!!? så du inte står där själv utan biljett sen...

2007-07-20 @ 10:54:32
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

nej jag menar de, inte så lätt o tänka när man inte har något att tänka med!! men åh, det var ju jobbigt, kan typ inte palle ta hand om han de där timmarna på torsdagen eller så, det BORDE ju verkligen gå att lösa. för vi tänkte beställa typ vid kl 16 idag!

2007-07-20 @ 11:11:41

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0