Uppeklassens snobb

TOTAL SUMMA:
1-23 = Ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

Jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[x] Bror
[ ] Syster
[x] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] Eget badrum
[x] Eget rum
[x] Swimmingpool
[ ] Hot tub
[x] Gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 10

[x] En säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] Mp3spelare/iPod
[x] En fungerande PS2
[ ] Nintendo wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[x] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] Nintendo ds
TOTAL: 7

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[x] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] Pingisbord
[ ] Fooseball (fotbollspel)
TOTAL: 1

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 3

[x] Jobb/sommar jobb
[x] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 6

[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[x] Piano/Keyboard
[x] Något annat instrument
[x] Varit på en kryssning
[x] Varit utomlands
[x] Haft en personlig tränare (bror)
[x] Dyra smycken
[x] Sett en kändis
TOTAL: 8

[x] platt/locktång
[ ] Har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] Har 1000 spänn på dig just nu
[x] Kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[x] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 4

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil
TOTAL: 1

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en limo
[ ] Suttit i en helikopter
[ ] Äger en videokamera
[ ] Egen laptopimage334
[x] Egen dator
TOTAL: 2

TOTALT= 42 Uppeklassens snobb - Jo tack. Håller kanske inte riktigt med..

Slut på tom tid, NU SKA JAG HEM = D

Kommentarer
Postat av: jane

Hej! Hur jag kan få låt på min blogg? Många har frågat, och ja har samma svar :) Det var en kille som hade blogg, som också hade låt, så jag frågade honom hur man gör. Han ville ha mitt lösen o email till bloggen så han kunde logga in själv o fixa, men han sa inte vad han gjorde och var han satte in låtkoden, han visade mig bara hur ja byter låt för de va de ända ja brydde mig om :P För några månader sen raderade han sin blogg, men annars skulle du ju kunna fråga honom, fast tyvvär :( Önska att ja kunde hjälpa till!

2007-07-11 @ 09:20:21
URL: http://jane.webblogg.se
Postat av: SARA

ÅH HEJ OCH HÅ VAD JAG ÄR PIGG!!!!

2007-07-11 @ 11:23:13
Postat av: Hanna

Jisses, vet du vad jag lyckades med idag då.. Jag hade bakad potatis till lunch, så jag gick iväg en halvtimme inna vi skulle äta och skulle stoppa in de i micron för att de skulle vara klart lagom tills lunch.. Så kommer Evelina springande nån minut innan vi skulle äta.. Då har de där jävla potatisjävlarna börjat brinna i micron. Tur som är så hade Jonnie hunnit ta ut de innan nån större skada skett.. Så de luktar bränt som fan påa-kontoret! Ja jag säger då det, på Munters kan allt hända.. ;)

2007-07-11 @ 13:20:24
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

Hahah okej inte robin, men han i den röda kepsen som gick i din klass (A)han som satt i båten, ringer de ngn klocka :P? självklart bussytrar, blev bullarna goda igår eller ;) för övrigt har jag väntat på blogg från dej i ETT DYGN nu!!!

2007-07-12 @ 11:21:20
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0