Väderguden

Nu är biljetterna tills på lördag bokade. Ska bli riktigt kul!

Först imorgon ska jag & Lina ut i Gävle.
Sen på lördag ska vi åka till Bollnäs på Bollnäsfestivalen.
Och se vad vädret kommer att bjuda på !

image398
Imorgon blir det SOL i Gävle

image399
På lördag blir det SOL i Bollnäs

Himla bra alltså ; )


En annan sak som är bra är att just nu sitter Eric hemma och formaterar om min dator. Är han inte snäll? Det har liksom tagit mig några månader att komma mig för.. Så nu behöver jag alltså inte tänker mer på det bara för att jag har världens bästa brorsa : )

Kommentarer
Postat av: sara

haahahah oops ! men på toa på ön eller?

2007-07-19 @ 13:28:58

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0