Välja mellan liv och död

HUR VAR DIN FÖRSTA..

Skoldag? Det enda jag kommer ihåg är att jag hade min första klocka på mig : ) Den var vit, och jättefin (tyckte jag då..)
Kyss? Hmm, minnet sviker rätt rejält, tyvärr. Men jag kommer ihåg med vem iallafall, tror jag..
Fylla? Det måste ha varit på vallen, men kommer inte ihåg hur den var. Fjolligt nu när jag tänker efter, man var ju såå liten!
Cigarett? Kommer inte ihåg det heller.. Men inte var det gott iallafall.
Snus? Samma som ovan.


HAR DU NÅNSIN..

Hånglat med en till dig okänd person? Jaa.
Ljugit för dina föräldrar? Det har jag också. Ibland behövs det!
Skolkat? Ja, ibland orkar man bara inte göra allt som man måste.
Kysst nån som är fem år äldre? Ja, det har jag.
Funderat på vad livet går ut på? Nja, behöver väl inte fundera så mycket på det.
.. och sedan kommit på ett svar? Ja, det kan väl inte vara så svårt att veta.
Skrattat så du gråtit? Jag är expert på att få fram tårar när jag skrattar!
Gråtit så du skrattat? Ja, det är kul : )
Varit olycklig? Äh, ibland är man bara lite känslig, men jag har nog aldrig varit riktigt riktigt olycklig.
Blivit haffad av polisen? Mmm..
Gått på konsert? De riktiga konserterna är väl Lars Winnerbäck, 3 ggr. En till beräknas bli i höst i Gbg!
Önskat att du varit nån annan? Ibland händer det med. Men jag är rätt nöjd över att jag är jag.


OM DU FICK..

En miljon vad skulle du göra då? Inte göra av med allt på en gång iallafall. Men först och främst skulle jag shoppa en hel del! Och köpa en lägenhet i Gävle på en gång : )
Vara en kändis för en dag vem skulle du vara då? Ingen som är sådär jättepopulär som blir jagad av paparazi var de än går. Någon rik som inte syns så ofta skulle jag vilja testa på att vara.
Vara en kroppsdel, vilken skulle du vara ? Ögon eller öron. Vem vill missa att se eller höra någonting?
Välja mellan liv och död? Liv såklart. Vem vill ligga under jorden liksom.. Daah  ; P
Önska dig vart du ville just nu, vart skulle du då önska dig? Tillbaka till Thailand! Åh, vad jag längtar dit.


OM DU VAR TVUNGEN..

Hur skulle du förklara dig med ett ord? Lätt att hanteras med. (Det var visst fler än 1 ord..)
Att välja mellan drunkna eller knivhuggen till döds? Jag är rädd för djupt vatten, så jag väljer nog att knivhuggas. ( AJ?!)


ÄR DU?

Singel? Ja!
I ett förhållande? Naaj, det är ju sommar ; )
Lång? Här kan jag knappast svara ja.. skulle inte skada att vara liite längre, men bara någon cm.
En svår människa? Nej, men jag kan vara svår mot de som jag vill vara svår mot : P
Blyg? Ibland, ibland inte.
Lycklig? Ja, vad har jag som jag borde vara olycklig över egentligen?
Hungrig? Det är jag nästan alltid ; )

Kommentarer
Postat av: sara

troligen sista ön för kanske alltid, vilket gör att man blir extra sugen. men just nu e jag mest otaggad o trött o de e pissigt väder ute :P men imorn vet man aldrig. är även pank :( jag vill ha INGEN SOMMAR UTAN RAGGEA

2007-07-23 @ 15:26:10
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Malin

Tror det men de beror ¨på vädret åker inte dit om de blir sånt väder dom säger att de ska bli.. du då?

2007-07-23 @ 17:26:53
URL: http://meejlin.blogg.se
Postat av: ybett

jahaa okey... det e typ där man kollar sist! ;) :) men tur att du hittade den då :)

2007-07-23 @ 21:17:53
URL: http://ybett.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0