1 mil om dagen

Nu är jag hemma i mitt rum igen, efter 4 dagars jobb. Det är faktiskt skönt att vara hemma igen, speciellt skönt är det att kunna gå in på min mail och banken, som jag inte kunnat gjort på jobbet eller i lägenheten. Jag har haft en jätte bra vecka annars, inte direkt så att jag längtat hem..

Dagarna på Munters gick väldigt långsamt i början, men ju längre tiden gick desto snabbare gick det. Tack vare jobbarflickorna : ) Idag gick tiden väldigt fort, mycket tack vare att vi slutade 12.
Efter jobbet åkte jag in en snabbis till Uppsala där jag hämtade mina byxor, så nu kan jag använda dem igen. Mycket bra. Följde även med Sara och lunchade sallad. Med mig hem fick jag ett par skor, en ring och nagellack. Jag som inte skulle köpa någonting.. som vanligt går det inte att hålla sig.

Evelina och jag kom på att vi går ungefär 1 mil om dagen, varje dag på jobbet. Alltså kan man säga att vi nästan har gått till Uppsala på de här 4 dagarna. GÅTT till Uppsala. Det är en bra bit.. Tur att man väger upp med fika så att man inte tynar bort helt ; ) Vi fick dock skjuts en dag till Tierp av Emil & idag skjutsade Hanna mig på cykeln till tåget, så jag kanske har gått sammanlagt 3,5 mil då. Aja, shit the same : ) Det jag ville säga var att man inte ska klaga på att man motionerar för lite den här sommaren. Dessutom kan man äta mer gott utan att få så dåligt samvete : D jippi.


Jag frågade Gurgen nyss om hur han kunde bryta foten:

Han: Ja bröt den för att demmpa smärtan som sakanden av dej ger mej  xD

Haha, visst är han go! Min lilla blatte ; P


Imorgon är det fest. Jag ska tydligen till Lisa och Amanda, så trevligt!
Senare ska vi till Jesper. Har varit där 2 år i rad nu på förfest. Där är det alltid trevligt! Jag glömmer aldig förra årets cykelfärd med Josse. Den kan jag fortfarande skratta högt åt : P

Så här snygga var Josse & Jag på cykelfärden. (observera myggan på min läpp) årets fulaste bild!

På lördag blir det Lövsta, och det hoppas jag också blir skoj. Kommer väl träffa på många från skolan : ) Jaa. Problemet är bara att komma dit och hem på något vis.. får ringa om bussen imorgon. Påminn mig!

Nu ska jag snart lägga mig och gosa med Jeppus : ) Han har jag saknat mycket!

SUCK

Kommentarer
Postat av: amanda

jaså? men det var väl trevligt! visst, visst. ta med dig en cykel bara, om vi ska vidare till jesper, för sånt kan det bli ont om. :)

2007-06-21 @ 22:46:03
URL: http://denlillafeta.webblogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0