After sun, Inpackning och tom, tom, tom.

Det har varit en bra, men konstig dag.
Dagen började inte bra (läs tidigare inlägg), men efter mycket solande, lite vattenkrig och badande ryckte jag upp mig lite. Eric och jag hade vattengympa tills det kändes som att benen varit med om 100 benpress : ) Pappa och jag köpte sedan pizza som vi mumsade i oss.

Jag har även dränkt in mitt hår i inpackning idag. Så nu är även håret glatt efter solens uttorkande strålar. Tänk på det tjejer - gör inpackning ofta, speciellt nu när solen är framme.


Fudge's Dynamite inpackning är min favorit.
SUPERBRA. Finns på www.lyko.se

Imorgon är det vattenkrig i skolan. Våga inte vara tråkig och stanna hemma! Lisa och jag ska ge igen för alla de här tre åren - för all skit vi tagit emot ; ) hihi.
Efteråt ska vi "smycka" kärran som vi ska åka i på fredag. : )

Nu gnäller Jeppus på mig, så jag ska ta en promenix med honom. Efter det funderar jag på att gå och lägga mig så att huden får reparera sig lite tills imorgon. Då måste man vara redo för att bli blöööt !


 image168

Jag känner mig tom, tom, tom.
Something pull me back..

Kommentarer
Postat av: Lisa

jajemen . ingen går säker =) tihihi

2007-06-06 @ 22:29:19
Postat av: sara

hahaha det blir ju mer o mer en modeblogg det här elpelin. utan att du vet ordet av kommer småtjejerna på centrumkiosken stå och viska " kolla där är ju elin, hennes blogg läser jag varje dag, igår köpte jag den där inpackningen som hon rekomenderade, den va skitbra" HAHAHA

2007-06-06 @ 22:46:21
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja då är du inte ensam :P Ja, det gör man för lite, uppskattar det man har.. Man borde tänka mer på nuet!

2007-06-06 @ 23:14:45
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Elin

Hahaha Sara, du är rolig du. Du vet att vi ska skaffa oss en varsin modeblogg :) Och du vet att alla småtjejer i våla har mig som idol redan ;)

2007-06-06 @ 23:23:20

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0