Ambitiösa Elin

Imorse vaknade jag ovanligt tidigt för att vara mig den här veckan. I och för sig vaknade jag av telefonen, men ändå. Jag har knappt kunnat sova i natt, så jag känner mig lite seg och konstig i kroppen. Men jag ska inte klaga, eftersom jag fått sovit ut ganska rejält här i veckan. Det är bäst att passa på!

Idag har jag tänkt att vara en duktig Elin.
- Jag ska formatera om datorn - det finns ingen segare dator
- Jag ska städa mitt rum - ser ut som att åskan slagit ner i det
- Jag ska ringa till Munters - fråga om vilken tid jag börjar på måndag
- Jag ska gå en långpromenad med Jeppe - han är kissnödig

Nu ska jag nog inte ta på mig nå mer, för då kommer jag bara bli besviken på mig själv att jag inte gjort allt jag skulle.
Däremot skulle det vara gott med en kladdkaka.

Ikväll tänker jag nog åka till Sara, för jag vägrar att sitta hemma och säcka.

Kommentarer
Postat av: sara

ikväll ska jag lära dig ALLT jag kan sugarrat ;)

2007-06-14 @ 14:21:29

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0