Avsked

Igår hade vi en överrasknings/avskedsfest för våran lilla Josefine som lämnade Östervåla idag. Allt som vi hade planerat blev förstört, men det fixade sig och det blev ändå en rätt trevlig kväll ändå.
Det var Jag, Josse, Andreas, Sofie, Sara, Emelie, Julia, Elin, Malin & Paulina som var samlade hos Emil.

Det gick inte att hålla tårarna borta när jag kramade om henne för sista gången. : ( Känns så overkligt, att Du, min allra bästa kompis, som bott här så länge jag kan minnas, ska flytta ifrån oss.
Tur att det finns bussar, tåg och bilar iallafall ( OCH telefon samt internet )

Vi har ju lovat varandra att vi ska hälsa på varandra OFTA - och det ska jag se till!


image265

   
Surprice!                    Misslyckad                  Igelkotten                 Sofie, Elin2
                                   pannkakstårta

                  
Emelie, Josse, Andreas                   Malin, Julia

image271
Sista kortet på Hof. Kommer sakna dig Josse, du anar inte...

Även jag ska lämna kära Östervåla idag och bege mig mot varmare breddgrader - Tierp!
En veckas jobb väntar, så jag kommer kanske hem ett tag till helgen igen. Ska bli skönt att få lite ordning på sig själv igen.

Håller på packar ihop (i stort sett) hela mitt rum nu, och jag har verkligen hur mycket saker som helst som jag inte ens tänkt på. För att inte tala om alla smycken, ojoj. Inga fler smycken nu på ett tag!

Mår himla bra nu, känns så mysigt och bra alltihop.
Efter regn kommer solsken (även om det inte går att tro när man tittar ut genom fönstret)

Kommentarer
Postat av: saaaaaaaja

OH AH MARMELAD, SÄG OH AH MARMELAD

2007-06-18 @ 11:11:35
Postat av: josse

Elin gumman, kommer sakna dej så otroligt mycket :( Min egna lilla bästis, älskar dej gumman. Det kommer alltid vara du och jag vad som än händer eftersom; ingen tutti utan sin frutti ;) <3

2007-06-20 @ 00:02:55

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0