Beroende

Ännu en dag på jobbet. Denna dag har gått mycket fortare eftersom jag haft rätt mycket att göra. Det är skönt!
Hanna och jag åkte även till kiosken en sväng och köpte lite vinigum, så det piggade upp oss lite + att HÄR blir man beroende av kaffe.. Jag har iallafall slutat med CacaoCreme, som inte är bra för någonting, förutom för smaklökarna : )

Mamma är snäll.
Jag fick en insomningstablett av henne igår kväll. Skoja inte om att jag sov djupt och skönt i natt då. Jag vaknade inte en enda gång, och då kan jag rita kors i taket! Om de inte vore så beroendeframkallade skulle jag nästan ta en sådan varje kväll.. så skönt det vore.
Jag somnade med älskade Jeppus i famnen, och vaknade på samma plats när mamma kom och väckte oss i morse. Det är rätt mysigt att vara hemma ändå, än så länge. Men det är tomt, jätte tomt i hjärtat.  


Nu tänker jag sluta, för nu tycker jag att jag är klar med mitt för idag . 
När jag kommer hem ska jag ut på en springtur, och sedan sova.


Det var vackert, men det såg jag först idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

har det hänt nå speciellt gumman? :( (L)<3

2007-06-26 @ 16:26:37
Postat av: Hanna

Alltså, vi måste köpa dextrosol!!

2007-06-26 @ 16:35:33
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

always by yor side <3

2007-06-26 @ 17:58:00
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0