Candy Hits

Hatar du mer än 3 personer?
- Hatar är ett starkt ord som jag aldrig använder.

Vilken är din favoritglass?
- Saltlakrits-kulglass

Vilka är dina favoritskor?
- Mina vita tygskor för tillfället, eller mina converse-flipfloppar som är de skönaste som finns

Har du fällt krokben för någon?
- Hihi, ja

Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
- Internationell ekonomi

Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
- Rättskunskap

Äger du en Britney Spears CD?
- Nej

Har du någonsin spytt bland folk?
- Usch, ja

Säg något du alltid tänker på?
- Tänker på så mycket olika saker hela tiden

Vilken musik tycker du bäst om?
- Säger som Malin, beror helt på humöret. Men jag lyssnar mer på texten än på melodin

Vilket stjärntecken är du?
- En ullig liten vädur : )

Vilken tid föddes du?
- 11.15

Har du haft telefonsex?
- Nej Josse, sånt har vi inte haft ; )

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
- Candy Hits

Vilka är dina favoritfärger?
- Svart, rött, rosa & marin

Sommar eller vinter?
- Sommar så klart

Vår eller höst?
- Soliga våren

Vilken färg gillar du att ha på dig?
- Svart, brunt, gult & rött

Pepsi eller Sprite?
- Pepsi Max!

Vilken/vilka färger är din mobil?
- Silver

Var är ditt andra hem?
- Nu får jag väl säga Munters : P

Har du någonsin örfilat någon?
- Inte hårt, tror jag.

Har du dåliga betyg?
- Äsch.. mitt emellan

Vad var ditt första husdjur?
- Shabradoren Tina

Spelar utseendet någon roll?
- Jag ljuger om jag säger att den inte har det. Men det är inte den betydande rollen.

Tar du första steget?
- Oftast inte..

Favoriträtt?
- Alltid lika svår fråga.. IKEA's kotlettrad är inte tokig ; )

Är du för förlåtande?
- Jag tror det.. jag har jätte svårt att vara arg på folk, öga mot öga.

Hur många barn vill du ha?
- Om jag ens vill ha några ?  Jo, men det är klart. 3 vill jag ha. Men om jag inte får någon flicka när jag har fått mitt tredje så vill jag pressa ut barn tills jag får en flicka!

Vilken är din favoritfrukost?
- Egen pressad juice, egen gjord yougurt och nybakade tunnbröd. Jag ska nog bli hemmafru ; )

Äger du ett vapen?
- Mina naglar kan vara mina vapen ibland ; )

Har du någonsin trott att du varit kär?
- Ja

När grät du senast?
- Igår

Vad gjorde du igår kväll?
- Var ledsen och pratade med mamma & pappa, packade upp.

Var reste du senast?
- Thailand, Phuket

Har du kallat din lärare för mamma?
- Nej, men för pappa  : P

Har du någonsin varit i ett slott?
- Jajjemen

Vad är dina smeknamn?
- Elpelin, Pelin, Sockerråttan, Lill Bell, Lill Elvis  : P

Känner du någon som heter Berta?
- Nope

Har du varit i Asien?
- Jaa, helt underbart.

Tänker du på någon just nu?
- Klart jag gör. Jag tänker nästan alltid på någon. Vilken det är varierar.

Har du varit kär?
- Ja

Har du blivit sårad?
- Det beror på om det har med kärlek att göra. Isåfall ja, men det är jag glad över nu.

Har du kallat någon för älskling?
- Ja

Röker du?
- Neej, inte vill jag lukta illa och dö i förtid heller

Äger du en diamantring?
- Faktiskt : )

Är du nöjd med ditt liv?
- Just idag känns det inge vidare, men annars är jag det.

Färgar du ditt hår?
- Ja, det händer ibland

Vad gjorde du i Maj 1994?
- Jadu.. hur bra minne tror ni att jag har egentligen?

Äger du en Backstreet Boys CD?
- Klart, jag var ju kär i Kevin ; ) haha.

McDonald's eller Max?
- Max, endast för cheddarosten

Gillar du dig själv?
- Oftast

Är du närmare din mor eller din far?
- Mamma, lätt.

Favoritegenskap hos motsatta könet?
- Att få en att bli glad och att de oftast inte klagar så mycket.

Är du mörkrädd?
- Ja : (

Har du någonsin ätit lim?
- Varför ska man äta det om det inte mättar?

Har du en webcam?
- Nej

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
- Ärligt? Ha sex, runka och kissa : D haha

Vad har du på dig just nu?
- Bh, trosor, jeansshorts och ett rosa linne

Vilken skiva lyssnar du på just nu?
- Lyssnar bara på datorn - System of a down

Vad är klockan när du svarar på detta?
- 21.35

image298
GODNATT

Obs: En dags försenat inlägg

Kommentarer
Postat av: sara

hahaah "spytt bland folk" JOOTACK =D

2007-06-27 @ 14:15:52
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Eliin

Haha käften Sara :P

2007-06-27 @ 21:30:51
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0