Dagens tandemcykel

Idag åkte jag och Lisa in till klockan 09.00, trots att vi började klockan 12.00 i skolan. Vi gick till Ica och köpte massor med jordgubbar. Vi åt jordgubbar tills vi blev proppmätta. Mums, så gott det var : ) Och trevligt var det med, även fast vaktmästarna kom och störde oss med sina gräsklippare hela tiden.. Vi har även, halvt, fixat åk till fredag nu vilket känns bra.
Vi åt studentlunch i matsalen klockan 12.00, som bestod av rostbiff och potatissallad. Visst var det också gott.
Så idag kan jag säga att jag har gått proppmätt hela dagen lång.

image162

Efter skolan åkte jag in till Uppsala och träffade Sara. Vi gick runt i flera timmar utan att hitta det vi skulle - en klänning till mig. Jag hittade bara massa väskor, smycken och skor, som jag inte får köpa ! Tillslut åkte iallafall en klänning och massa annat ner i kassen, men om jag ska ha klänningen på fredag är en annan sak.

Dagens kap blev de vita tygskorna som jag köpte.


Efter att ha sovit hela vägen hem på bussen från Uppsala, tog trötta Josse och jag oss en tur på tandemcykeln. Det var kul, men farligt.



image163
Bäst att akta sig när vi är i farten



Får se om det blir ett kvällsdopp i det 26 gradiga poolsvattnet innan man kryper till kojs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag börjar den 18de med, lite ledigt ska man ju ha =) jahaa, men då kanske du får jobba med min pappa då.. Kanske kanske. :P

2007-06-05 @ 21:52:52
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Lisa

hihi
det var myys =)

2007-06-05 @ 22:10:19
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: saraa

haha du glömde dagens petning :)!! men tandemcykling låter farligt tycker jag! puss <3

2007-06-05 @ 22:32:48
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0