Du är utmanad

Här kommer en liten utmaning:
Kopiera den här listan. Gå sedan in på www.google.se och ta ut den första bilden som kommer upp då du skriver in ditt namn, var du bor osv.
Vissa resultat kan bli roliga.

Här är mitt resultat:


Namn:


Elin


Bor:


Östervåla


Vän:


Josse


Tillsammans med, alt. är kär i:


Robin


Mamma:


Lisbeth


Pappa:


Lasse


Syskon:


Martin


Erik



Färg:


Röd


Djur: 


Vovve


Haha, vilken familj jag fick. Undra hur pappa fick mamma på fall ; ) Dessutom har jag väldigt bra smak när det gäller killar! Moaha.
Förresten trodde ni inte att jag såg ut som jag gjorde under kläderna va? Surprise!
*Hello, I'm Elin and I'm sexy*
 

Kommentarer
Postat av: saraaaaa

det var mig en riktigt sexig jävel hörredu ;) jag tycker dock attmin musikaliska talang slår din taland att kunna puta med brösten va ;)

2007-06-03 @ 23:04:16
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Elin

haha jadu sara, men min pappa var bra mycket hetare än din :D bränd från topp till tå. även min sk "drömprins" var fräschare ;) jag kan det där när det gäller att plocka ut de sexigaste killarna..

2007-06-03 @ 23:36:16
Postat av: Alx

Haha, men elin ;P

2007-06-04 @ 17:10:38
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0