Frankering

Hej.
Nu sitter jag hemma hos Hanna. Hon duschar och jag väntar. Vi ska snart göra oss ordning för fest.

Idag fick vi smörgåstårta på jobbet, och vi åt tills vi mådde pyton. När vi hade slutat och åkt hem till Hanna & lagt oss i sängen för att ta en liten vilostund under ett par yllefiltar, så kom vi på att vi hade glömt att frankera - som nästan är den viktigaste uppgiften vi har. Så då kutade vi iväg tillbaka till Munters och sprang in och frankerade fort som satan. Tur att vi kom på det i tid, klockan var 13.59 när Hanna skrek ut: Faan, vi har glömt att frankera! Haha.. Frankeringen ska vara klart kl 14.00 = panik panik. Även tur att vi var kvar i Tobo, så vi hann, och håller tummarna hårt för att ingen såg oss.

Vi har även råkat ut för ovanligt många otrevliga ansikten idag. Vissa går bara inte att skämta med :P

Ikväll blir det utgång för hela slanten. Det blir jag, Linda, Hanna, Natta & Lina som ska göra Lotus osäkert. Sen hoppas jag på att få träffa Sararan & Julio också. Jag hoppas på en kul kväll.

Jag vill även tacka min far, som gav mig ett ekonomiskt stöd till denna kväll.
Love.

Kommentarer
Postat av: sarrra

haha smidigt värre där va ;) och när vi ses ute ikväll elin förväntar jag mig en måttligt förfriskad elin jämfört de förra gångerna HAHAHA! Puss <3 , även att vi fått studebidrag idag om du ej var medveten om detta!

2007-06-29 @ 16:28:41
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josse

åå va sugen jag blir på krogen! jag vill också! jag måste ut på krogen i uppsala snart :P ha de kanonkul ikväll! :) puss puss

2007-06-29 @ 18:22:11

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0