Frisören

Jeppus har varit till frisören, och nu är han ful igen : )


Här kommer ett före - och efterkort.

      
        Före                                     Efter


Vilken hund föredrar du?


Jag kommer ihåg första gången han kom hem nyklippt. Då kom han & sprang, jätte stolt och viftade på svansen. När jag sedan fick syn på honom började jag skratta, och gissa om att svansen slutade att vifta och åkte ner mellan benen. Så gick han därifrån, jätte ledsen. Stackarn!
Så hädan efter låtsas jag som att han är jätte fin, så att iallafall han själv får tro det.

Tur att pälsen växer som ogräs, så snart är han lika gullig igen!
Det var iallafall skönt för han, och för oss, att alla tovor försvann.

Jag gillar honom lika mycket ändå, min lilla lurventuss!


"En hund är den enda på jorden som älskar dig mer än han älskar sig själv"
Josh Billings

Tänk på det.




Mörkrädd

Förresten gick bilfärden bra igår. Däremot började jag tänka på den där gubben som Josse berättade om, som hade stått mitt ute i skogen, mitt i natten. Då blev jag rädd. Och tror ni inte att det stod en gubbe mitt på vägen på E4:an när jag åkte där då? Åh, herre min skapare vad jag blev rädd.
Jag är nog inte så tuff som jag tror ibland : ) haha. Speciellt inte när det gäller mörker..
Men man kan ju fråga sig vad gubbarna gör ute så där sent på nätterna?

Josse var iallafall den hetaste tjejen jag sett på länge, haha. 80-tals fest var det, och jag kan lova, att så såg hon ut också. ; )
Speciellt heta var TV-skärmarna till glasögon.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0