FY FAN VA VI ÄR BRA

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEEEENTEN!
FY FAAN VA VI ÄR BRA!

Ja, det är vi verkligen, riktigt jävla bra.

Jag är för trött och darrhänt för att skriva något bra nu, så jag lägger upp några bilder från den stora dagen istället.
Se och lär.

Från morgonen till mottagningen

image171
Botten upp, Anna och Malin.

image170
Jenny på väg till skolan, klockan är 07.30.

image174
Världens bästa Lisa likaså

image175
Klassens bästa tjejer, inklusive Emil 

image176
Jag & den pratande fågeln "Gurgen". Klart en favorit! Tack Jenny : )

image177
Vi tjejer

image178
Bästa Jenny & Jag

image179
Vi igen, kommer sakna dig så mycket gumman!

image180
Bästa Jesper & fisken Henke : )


image181
Mamma möter upp mig

image182
Jag har tagit studenten - fy faan va jag är bra!

image183
Jag med min skylt. Någon likhet?

image184
Jag och Paulina

image185
Robin & Jag

image186
Bästa gänget ever! Kommer sakna er något så grymt! ♥
Fr.v. Henke, Jag, Jesper, Lisa, Jenny, Malin, Anna



Jaa, det blev några bilder. Jag lägger in fler senare ikväll, nu måste jag ut och gå med Jeppe, puh. Magen tar emot.. bakfyllan kommer efteråt.

/  L A T E R

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy fan vad vi är braaaaaa!

2007-06-10 @ 22:20:19
URL: http://lisahaug.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0