Jag är otålig

Jag sitter här och väntar, och väntar, väntar OCH väntar. Kan karln inte bli klar snart? Till och med att jag gick upp i tid idag, bara för att komma iväg till Valbo i tid. Men icket. Här ska man sitta och vänta tills det börjar växa gråa hårstrån på huvudet. Är du klar snart? Är du klar snart?
I och för sig har jag bara väntat 25 minuter nu, men ändå.

Jag vill åka in på krogen med Lisa idag, men det är så tokig dag. En upptagen dag.
Budgeten är ju inte heller den bästa, men om man vill så går allt att fixa : ) 

Yes, nu behöver jag inte vänta längre!

image264
                       a      g      g      r       o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du ska ut ikväll! Vi syns :P

2007-06-15 @ 15:44:46
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Alx

Typiskt karlar att vara sega! Annat med oss tjejer, alltid klara i tid ;)

2007-06-18 @ 18:27:01
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0