Jag har en enorm känsla


Igår testade jag att åka en grym genväg hem från jobbet - rakt genom skogen. Jag ringde pappa men självklart så dog sändningen när han skulle förklara vägen, så jag fick chansa hej-vilt och hoppas på att jag hade känsla för att välja rätt väg. Jag körde helt på känsla, och jag måste säga att jag har en enorm stark känsla för vägskäl, kurvor, korsningar och vägmärken, för jag körde inte fel en enda gång : )
Däremot är mitt lokalsinne sämst - eftersom jag körde fel 4 ggr imorse istället.

Radion varnar just nu för 2 bilar på E4 mellan Tierp och Uppsala som färdas i fel riktning. Det låter farligt. Bara jag slipper möta dem på vägen hem : O Men om jag tar skogen hem igen så blir man ju förvånad om man ens möter en fågel..

Nej nu ska jag börja packa ihop. Jag har en liten bunt av papper kvar som jag egentligen vill göra klart, men eftersom det inte är någon tidspress på att få klart det så skiter jag i det, och åker hem!
Charlotte bjöd på kladdkaka idag. Det var jätte gott, men nu är det slut på gotteriet! Från och med imorgon ska jag inte röra en enda godis eller mumsbit. Endast frukt får jag äta mellan måltiderna. ( Har jag hört det där förut kanske? )

Jag kom på att nästa tisdag är det Ön : ) Så härligt! Och jag som är ledig på onsdag, så då kan jag festa helt utan ångest ; ) Och det tänker jag fan göra också.


Fick ett jätte gulligt samtal idag från mamma. Åh, vad jag tycker om henne nu.

Kommentarer
Postat av: sara

ATT det är ön =D längtar redan!

2007-06-27 @ 17:42:50
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Linda

Tja Elin! Kul att du har en blogg, då kan vi ju hålla kontakten här. Du ska veta att jag gärna lyssnar igen, inga problem. Hoppas de ordnat dig iaf. Vi kanske syns imorn om jag följer med dig och Hanna ut ;) En stor KRAM till dig

2007-06-28 @ 11:04:39
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0