Kamera efterlyses

Nu har jag fått veta att jag ska bli faster åt en liten flicka : ) Jaa, vad glad jag blir!  Äntligen en "lillasyster" som jag alltid velat ha. Kommer alltså bli en liten Meja om allt går som det ska. Är så glad för eran skull. Grattis bror & bästa Jenny. 

Igår var det fest. Kanonfylla, eller vad säger man? Mår bra idag, så det är väl det som räknas. Det värsta är att min kamera är borta! Finns ingenstans :( så nu skulle jag bli världens lyckligaste om någon har den? Jag som fick så många bra bilder igår, till och med på mig och Peter Siepen - haha. En kille med BRA musiksmak kom jag iallafall fram till.

Ikväll blir det party igen. → Destination Harbo ! 


Inte ja, men inte nej.
Inte bra, men helt okej !


Kommentarer
Postat av: saara

hahaha virrhöna med snus ;)

2007-06-30 @ 17:02:52
Postat av: josse

åå grattis elin : D va kul att du ska bli faster åt en liten Meja : )
men däremot var det tråkigt med kameran : / hoppas den kommer fram snart!

2007-06-30 @ 20:47:31
Postat av: malin

nää va i våla men de är en klasskompis till marina som har lägenhet där, var nog ingen stor fest.. Jaa de hade nog varit roligare där :)

2007-07-01 @ 14:40:49
URL: http://meejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0