Liiista

10 favoriter:
Färg:
Röd eller svart
Mat: Tacos
Band: Kent blir aldrig dåliga, Lars Winnerbäck är trots allt bäst, om han nu räknas som band?
Film: Ojoj, det finns så många bra, men Mörkret faller är hemskt bra
Bok: Vet inte, läser inte så mycket
Sport: Agility såklart ; ) Haha nej, innebandy tror jag. Streetdance var också grymt!
Årstid: Varm sommar
Veckodag: Fredag eller lördag
Glassmak: Saltlakrits-kulglass : )
Tid på dygnet: Det beror på var jag befinner mig

9 för tillfället:
Humör: Lite nervös och stressad, men glad
Smak: Extra tuggummi, röd påse
Kläder: Korta jeans shorts och en röd/rosa tee
Bakgrund: Min enda bakgrund finns i Våla, eller vad menas med det?
Nagellack: Nyss tagit bort helvitt nagellack och målat om till fransk manikyr
Tid: 20.00
Omgivning: Ganska tyst musik för ovanlighetens skull, samt pappa & mamma i bakgrunden och en surrande geting : (
Irritationsobjekt: Egoon

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Josse var min första riktiga bästa vän - i förskolan
Screen name: Eh?
Husdjur: Hunden Tina
Piercing: I öronen
Förälskelse: Hmm Benjamin? haha
Musik: Ingen aning. Men jag vet att jag diggade Arvingarna med Elouise när jag var liten :D
Bil: Ahlgrens bilar ; )
Kyss: Med Adam, tror jag :$

7 senaste:
Cigarett
: På krogen, för 2 veckor sedan. : /
Mat: Ost- och skinksallad från caféet
Dryck: Vatten
Biltur: Idag, hem från skolan
Kyss: Hmm.. ett tag sen
Spelad låt: The Strokes- On the other side
TV-program: Lite av bingolotto i förrgår :P

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Don't think so.
Brutit mot lagen: Jopp
Blivit arresterad: Hmm, no comments ; )
Badat naken: Ja!
Varit med på TV: Tror inte det.
Kysst någon du inte känner: Mm

5 nej tack:
Kläder: Jeans med hög midja.
Mat: Blodpudding!
Musik: "Jätte hårdrock"
Dryck: Öl, tyvärr
Personlighetsdrag: Dryga högljudda fjortiar.. Nej tack!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Badade, åt pizza, satt vid datorn och duschade
Du kan höra just nu: Pappa som går och sjunger utan att han vet att jag hör : )
Du inte kan leva utan: Vänner
Du gör när du har tråkigt: Sätter mig vid datan

3 personer:
Du kan berätta allt för: Jag kan inte berätta ALLT för någon. Josse ligger däremot väääldigt nära till.
Du tycker om: Kan inte välja ut bara 3.. det är orättvist.
Du inte gillar: Varför skaffa sig ovänner i onödan? Men visst finns det folk jag inte gillar, men jag tänker inte rabbla upp dem utefall de läser min blogg ; ) hihi

2 val:
Kaffe eller te: Te, men kaffe är gott det med.
Vår eller höst: Självklart våren!

1 önskan: Att inte tappa kontakten med vännerna från skolan.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0