Lösningen löstes ej

Oftast gillar jag Östervåla väldigt mycket.
Idag, däremot, ogillar jag det så mycket att jag skulle kunna tända den största raketen som finns och slänga den i kärnan av lilla byn, så att allt sprängs i små bitar. Faktiskt. Det som är boven bakom det hela är bussarna som helt plötsligt ska sluta gå, när jag som mest behöver dem.
image232



När jag äntligen trodde att jag hade hittat en lösning,
faller den lika fort isär..




Och Sara är så söt som sitter och letar bil till mig : )                                                                  Love you Babe


Kommentarer
Postat av: Alx

Så jävla asigt gjort !

2007-06-12 @ 13:33:21
URL: http://alxandrah.blogg.se
Postat av: sararan

bilen var ju ett riktigt kap ;)

2007-06-12 @ 14:35:56

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0