Måste måste måste

Ännu en sommarfin dag, och idag känner jag mig lite bättre - så jag ska banne mig sola idag!

Igår var det fotboll ja, och det märktes här i huset. Själv fick jag riktig panik och sprang över till Josse och Andreas för att få lite roligt sällskap iallafall. Sen när fotbollen var över så passade det att komma hem igen, haha.  

Jag måste åka in till stan i veckan och köpa lite nya sommarkläder. Det behövs verkligen nu. Jag måste även köpa en ny klänning till studentkvällen, vill inte ha samma både på dagen och på kvällen.. Smycken måste jag också ha! Jag "måste" ha massa saker. Därför ska det bli så kul när jag får min feta löööön : )

Vad ska man hitta på idag då tro? Jag vill göra något kul, men jag har verkligen brist på fantasi nu för tiden : (
I natt ska jag ju iallafall hämta Josse & Andreas i Sala, igen. Bra med lite extra cash ; )

Imorgon blir det en slapp dag i skolan, ska bara åka in för att kolla på våra filmer som vi har gjort. Det blir roligt!

Det här blir den sista veckan jag går på skolgården, öppnar dörrarna, går in till salarna och träffar på alla jag fått lära känna under de här roliga, jobbiga, bästa, värsta, underbara 3 åren. Faktiskt väldigt sorgligt.

Men men, det är inte så mycket att göra åt. Man blir tvungen att gå vidare..
Vidare till vadå?

Passa på och va ute i solen nu. Det sägs att juni-vädret ska vara ostabilt.
Själv ska jag nu spela lite kubb med Eric.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0