Prickar

Filmen är klar, och jag är så jävla lättad !
Vilka problem vi har haft med den, loord. Ändå så fixade vi den galant. Kommer lätt bli en av de bästa.
Vi slutade egentligen kl. 10.30 idag, men jag kom hem nyss. Puh. Tack Robert för att vi fick sockerkaka och saft där på slutet. Hade aldrig kunnat hålla ut annars, vilket var svårt att göra ändå. Speciellt när datorn hängde sig när vi hade gjort klart allt.. Men nu är den klar, vilket betyder att vi är HELT klara i skolan, för gott!

Nu ska vi in och köpa biljetter till studenten, och speglar. Sen ska jag hem och sova lite, för i natt ska jag hämta PusseJosse i Sala och jag är redan som en zombie.

Mina prickar längt bak på tungan är inte direkt som de ska vara, det kan man lugnt säga. : O Stora som blåsor vilket gör det svårt att andas och svälja.. I don't want them.
Synd att det inte går att knäppa kort på dem!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0