Sista gången

Idag städade jag kontoret för sista gången, så underbart skönt! Nu är det bara 3 kvällar kvar på mitt jobb, sen är jag fri från det ! Jihoo. Räknade ihop att jag har haft det varje kväll i 1 år och 10 månader nu - på ett jobb som jag har sagt många fula ord till  : ) 
Nästa vecka kommer jag alltså vara helt ledig från allting - från skola och jobb. Det har jag alltså inte varit på 1 år och 10 månader. (eller skolan har jag ju typ aldrig varit ledig ifrån) Det är skapligt.. 
Efter nästa vecka kommer jag börja jobba på Munters i Tobo, där jag ska jobba hela sommaren. Undantag för några dagar.

Idag var vi i skolan från 14.30 - 15.30. Vi kollade på allas filmer. De var bra. Men bäst var ändå våran ; ) Vi fick massa godis också, det var mums.

Nu är det bara roliga dagar kvar i skolan. Egentligen behöver man inte åka in, men vem kan motstå studentmiddag imorgon och vattenkrig på torsdag? Inte jag iallafall..

Vattenkriget kommer bli farligt. Jag tänkte ha vita jeans, vitt linne, ingen BH och inga trosor på mig, haha, visst vore det nåt?! ; )


           


Kommentarer
Postat av: Hanna

Se där, ska du jobba på Munters du. Du kommer inte ångra dig, fabriken är full av överraskningar :P

2007-06-04 @ 23:09:39
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag jobbar på kontoret, någonstans. Det är inte riktigt klart ännu.. :) Men möjligtvis får jag förlängning några månader efter sommaren med.. När börjar du?

2007-06-05 @ 08:55:48
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Lisa

tjohoo!
I löööv you

2007-06-05 @ 15:09:55
URL: http://lisahaug.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0