Sockerberoende

Idag har jag varit ganska duktig, som jag sa att jag skulle vara.
Innan jag åkte till Uppsala så städade jag ur en låda i skrivbordet (det var däremot bestämt att jag skulle städa hela mitt rum). Jag gick även en promenad med Jeppe, dock inte så lång som jag lovade. Efter det lagade jag pannkakor med linfrön i. Dem pannkakorna vände sig i magen när jag satt på bussen, en halvtimme senare. Har inte haft så ont i magen på länge. Så när jag träffade Sara hade jag rysningar i hela kroppen, och det bara sved och sved i magen. Vet inte vad det kan ha varit. Sån tur var gick det över efter ett tag. : )
Dagen har därefter spenderats med mitt lilla busfrö, Sara Björkman, i Uppsala. Mycket trevlig och mysig dag!

Tyvärr köpte vi alldeles för mycket saker (som vanligt när man egentligen inte får), så nu vågar jag inte riktigt kolla på kontot hur mycket som finns kvar.
Jag köpte skor, massa halsband, ett linne/klänning & hårspännen. Okej, så överdrivet mycket kanske det inte var, men mer än vad jag behöver iallafall.. fy skäms Elin.

image248

         

Här bland bilderna (säger inte var) finns ett bevis på att jag blivit sockerberoende. Jag äter allt som jag inte får äta. Godis, glass, läsk, kokosbollar - you name it! Så brukar jag faktiskt inte hålla på.. Nästa vecka blir det mentalträning att inte röra en enda sockersmula!
Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: saaaaaara

jag vill ju inte vara den som inte stöttar dig, det vet du! men lycka till med det där sista du skrev HAHAH. "sara jag är godissugen"

2007-06-14 @ 23:34:13
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Sugarrat

Haha, jag kommer klara det! Jag vet det. host host.. kanske bara en klubba eller två, men det är väl okej?

2007-06-15 @ 00:10:42
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0