Studenten del 2

Promenaden gjorde susen. Nu känner jag mig levande, igen.

Vi tog som sagt studenten i fredags. Så jäkla kul vi hade! Jag rent ut sagt älskar min klass (halva iaf :P), ni är så bäst. Det som var roligast var att åka  traktorn. Även fast den kom 1 timme senare än alla andras och stannade efter endast 1 varv runt Tierp. Det var en upplevelse för sig, kan man säga, haha.

VI ÄR SPEI-04 OCH VI SKA UT OCH FIRA, FÖR NU TAR VI STUDENTEN, SHALALALALAAAAA

- På kvällen var det förfest hos Adam, där skulle man ha stannat istället för att åka in på krogen - det var roligt på krogen, men roligare hos Adam. De bästa var liksom samlade.

image192
Rolin, Adam och Henke

image194
Lisa, Walldén, Jenny, Anders, John

image195
Bästis Jonathan

image196
Henke & Rasmus

image197
Haha, vem är detta tro?

image198
Aj aj, kapten!

image199
Aj aj, kapten nr2


Bussresan in till krogen var ganska vild. Vissa spydde ner golvet medan andra totaldäckade, men jag höll mig iallafall vaken och pigg : )

image190
Lisa som inte kom in på Se7en :P

image189
En üperglad Karla

image191
Rolin & Jag, vi klarade oss in på krogen - vi var nästan de enda

image187
En apfull Anders som inte kom in på krogen :P

image188
Walldén var den som ville av bussen så fort som möjligt, "Elin, JAG KRÄKS!" (de kom inte till krogen)


- Väl inne på krogen var det inte så mycket drag och ös som jag / vi hade hoppats på, så tillslut övergav jag Se7en och gick till min Sara & Julia, och sedan ett mycket gott och stort mål på MAX. Där träffade vi på Våla-gänget och åkte sedan nattbussen hem med många välbekanta ansikten. Mycket trevligt.


Usch va lång tid det tar att lägga upp bilder. :P
Nu tar jag en paus och fortsätter att berätta om de andra som har hänt under helgen.
Missa inte fortsättningen, då jag b la  möter Jesus ; )
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah men va fan Elin.
Jag kom ju visst in! :D

2007-06-10 @ 23:49:29
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: Elin

haha justja :D meen du va ju inte där när jag var där iofs :P så det räknas inte ;) thihi

2007-06-11 @ 01:12:24
Postat av: Lina

Jag måste också påpeka, Lisa var visst in på seven:p

2007-06-14 @ 11:48:44
URL: http://linaaedin.blogg.se
Postat av: Elin

Lina: Haha, JA Lisa var inne på seven. Det är mitt minne som är kortast. Dock kom hon in senare när inte jag var där, så det var därför det blev ett sånt missförstånd ;) Jag tar på mig allt, haha.

2007-06-14 @ 12:19:17
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0