Studenten del 3

Nu är jag på G igen för att lägga upp fler bilder. : ) Detta tar på krafterna, speciellt nu efter en 2 dagars..

Igår (lördag) vaknade jag upp förvånansfullt sent, klockan var 13.28 när jag slog upp ögonen. Utanför stod Julia och Sara och ville att jag skulle hänga med och grilla & spela kubb hemma hos Emil. Det var egentligen meningen att vi skulle vara med på brännbollsturneringen här i Våla, men ingen hade ork till det. Istället samlades ett gäng hemma hos Emil.
Vi grillade ( jag och Sara blev utsedda till årets sämsta kockar ) och bestämmde oss sedan att dra till Ön, där Torgny Melins skulle spela, haha. Till våran besvikelse var inte Torgny där, men vi lyckades göra kvällen rolig ändå. Som med resten av "studenthelgen", sammanfattar jag allt med bilder.
Bilder säger mer än 1000 ord.  
(klicka för att se förstoringar)


En vild kväll hemma hos Emil
(Jag varnar för känsliga tittare)


        
En gaffel ledde till en annan.. även till en & en annan smällare
( Julias styckade flipp-floppar )


   
                         Hud mot hud-varning


                     
Årets sämsta kock             men bäst på att ta svartvita bilder


                              
Vad hände?                      Aha, en styckad tå!  Ajajaj...
(Julia högg kniven genom Glenns sko = fullträff)



Lite tatueringar kom också med på bild

           
Truckertjejen                       Grannbyn



På Ön

 
                   Där var det folk


  
                                    EN PÅSKKÄRRING HAR FLYGIT FEL, 
                                    haha roligaste bilden!


          
Ron hittade ett par badbyxor som kom från ingenstans, två par t.o.m!


image202
Jag fick syn på Jesus ute på bryggan - eller är det Sara? ;D


   
Det var svårt att komma upp, men upp i trädet kom vi iaf!

Vi spelade även in en dokumentär, vid namn: Apa, som sänds på kanal 9 om två veckor.
Dokumentären går ut på den eviga frågan:

"Känner du apa?
Neej, apa känner alla,
MEN ingen känner apa."


Om du svarar fel nästa gång du får den frågan, då ligger du risigt till!

/  L A T E R

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR =D

2007-06-11 @ 12:00:02
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0