Studenten del 4

I min mössa står det nu:image222

Älskar dig darling! Shalalalala =)  / Lisa

Elin är underlig. Har haft 3 bra år med dig Elin! / Walldén

Elin min Elin / Jesper

Åhh, hejdå pussgurkan ♥ Kommer sakna dig jätte mycket. Vi får höras om det blir nå party! Love you / Sarah

Tja musen / Jonas

Sug min *** / Rolin

Kommer sakna dig / Jenny

The true sheaphead.. Elin, min axel ömmar ditt svin! / Båghenry

Ta hand om dig / Mimmi & Julia

-Något oläsligt från Gurgen-

Nu slutar vi Sweety. Kommer sakna dig / Malin

Jag diggar dig / Anders

En härlig tjej. Lycka till / Marina

Ha det så bra nu Elin. Vi får inte tappa kontakten / Ida


Jag kommer ta upp min mössa och läsa igenom den när jag känner en tomhet efter Er!

Jag måste säga att jag blev mest rörd av Rolins hälsning. Den måste han ha funderat länge på ;P haha.

Del 5 kommer upp imorgon. Det är bara att hålla ut =)

- Over and Out, good night.




Could you say:
I don't love you,
like I did,
yesterday?


image221

Kommentarer
Postat av: saraaa

SUG MIN APA lär de vara
;)

2007-06-11 @ 12:02:19

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0