Studenten del 5

I går (söndag) hade vi gemensam studentträff hemma hos farmor. Det var kusinerna Malin, Albert och jag som tog studenten samtidigt. Vi har alltid varit ett gäng för sig. När vi var mindre brukade det vara jag och Albert som lämnade Malin utanför, men nu när vi vuxit upp lite så får ingen vara mobbad ; ) Va hemsk man var när man va liten egentligen.. (om man nu är bättre nu?)
Hur som helst så var hela släkten ifrån pappas sida där, och det var trevligt! Förutom att det kändes som att jag satt och sov med öppna ögon mest hela tiden, så var maten, fikat och sällskapet kanon.
Tack för fina presenter!

     
                                                         V i   t r e          
                       
   
Jag                          Abbe                  Malin


Vid ca 1 år såg vi kusiner ut såhär:
(Malin, Albert & Jag)

image224


Nu efter 18 år ser vi ut såhär, i samma fotölj:


image223

: )
Abbe är fortfarande pimpen in thá house!
tss.


Nu är alla delar av studenten inlagda.

Punkt slut. Det är nu det s.k. livet ska börja.. (?)


Kommentarer
Postat av: anonym

Abbe, vännen.. så söt du va då (: Älskar dig <3

2007-06-27 @ 22:33:38

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0