17 dagar kvar

Idag ska jag försöka ta nya tag, för idag måste jag verkligen ligga i!

Vi har kommit fram till att vi har tuuusen saker att göra innan vi slutar.
högst 17 skoldagar kvar.

- Organisation & ledarskap, alla kapitel.
- Internationella relationer, uppsats.
- Rörlig bild, film.
- Geografi, uppsats.
- Svenska, opponering.
- Projektarbete.
- Rörlig bild, egen utveckling.
- Internationell ekonomi, uppsats.
- Svenska, prov.

m.m.
( kommer komma ännu mer nästa vecka. = / )

Jag kom nyss hem från skolan och arbetsintervjun. Jag tror det gick bra, det kändes bra! Han sa att jag låg väldigt bra till, men så kanske han säger till alla? Jag hoppas iallafall på det bästa, men förväntar mig det värsta.

Mamma frågade mig om vad jag önskar mig när jag tar studenten.. Oh, jag vet inte.. Vad ska man önska sig? Det enda jag vill just nu är att ha en redig fest med alla släktningar. Vi är ju trots allt 3 st som tar studenten i år. Kussarna Albert och Malin, och så lilla jag : )

Imorgon ska projektarbetet vara klart, äntligen! Har bara lite att justera nu, sen är det färdigt!

Sätt på dig pluggögonen nu Elin, så kör vi ; )


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0