Avokado - because you worth it

Idag stod det att det skulle bli regn, men här i Våla är det *inte ett moln så långt ögat kan nå*, så jag har legat ute och njutit i lite mer än 1 timme nu. Såå skönt!
Nu har jag däremot inte tid att slappa länge, för nu ska jag ta en promenad med vovven, och sen hem och skriva projektarbets-utvärderingen.
Lite senare idag ska Josse komma hit och hjälpa mig med matten. Har ett sista, betydande prov i matte C på fredag, som jag måste klara.
Ännu senare kommer Jesper hit, och vi ska plugga företagsekonomi. Detta betyder att det kommer bli ett sent godnatt i kväll, och jag  kommer då inte få mina antal timmars sömn som jag måste få, för att fungera normalt dagen efter.. tss.  

Jag har blivit beroende av avokado. Äter minst en per dag. Jag har hört att avokado är bra för huden och håret, så det är väl bara positivt att jag har detta beoende?   :  )




"Avokadon är rik på vitaminer och andra nyttiga ämnen. Fruktköttet innehåller bl.a:

  • A-vitamin och betakarotener.
  • B-vitaminer. image59
  • E-vitamin.
  • Lecitin.
  • Enkelomättade oljor. "

Ät mer avokado!



Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0