Baylis coffé

Som det märktes blev det party igår, men inte ett hejdundrandes party - utan mer lite lagom party. Det var lite lagom kul alltså.

Josse och jag missade första bussen eftersom vi trodde att bussen gick ett helt annat klockslag än vad den gjorde. Då passade vi på att knäppa kort på Jimmy Janssons bil, som stod bredvid busstation. Sen gick vi tillbaka hem till Josse och fick drinkar av Peter. Det tackade man ju inte nej till! Baylis coffé var den godaste : )

I ett försök på nästa buss lyckades vi komma ombord. Där inne mötte vi Tärnsjöborna, som alltid är lika trevliga. : ) Sandra och jag satt mest & pratade om Eric hela resan, vilket jag inte har ångest över ; ) haha.

Inne i stan skiljdes vi åt, och Josse och jag gick in på Se7en. Där inne var det White Night, och de flesta gick omkring vitklädda och lös hela kvällen. Inte så mycket drag där inne, tyvärr. Jag har än en gång kommit på att Se7en spelar rutten musik! Kul liksom att de kör samma runda varje gång.  
Bumbibjörnarna, kul att dansa till liksom..?
Jag håller fortfarande fast vid att Lotus har bättre musik och bättre människor!

Efter en helkväll på krogen var det skönt att sätta sig på bussen hem. Där mötte vi alla Vålabor som skulle hem av samma orsak: s o v a   &   ä t a   m a t   : p


Här kommer lite bilder från igår. Blev tyvärr inte så många denna gång.

image117
Vi sitter och smuttar på en drink, under en mysig yllefilt : )


image121
Jag gillar inte Jimmy Jansson, men ett kort var vi tvungna att ta.


image118
På bussen träffade vi på de trevliga Tärnsjöborna.


image122
Väl inne på Se7en - och fråga mig inte vad jag gör.


image119
Lisa kom också efter ett tag..


image120
.. och spöket Sara med ; )


INNE PÅ KROGEN BLEV DET INGA KORT, PGA KAMERAN I JOSSES VÄSKA



image123
Sara hade ömma fötter efter kvällen


image124
Josse & Pontus vid busstationen, nöjda med kvällen skulle jag tro ; )


image125
En lite suddig bild på hungriga Vålaborna. 


Idag har jag legat ute i solen i bikini hela förmiddagen. Såå skönt. Det är ju bäst att passa på nu när det ska bli regn i några dagar framöver.

Pappa håller även på cabbar av poolen. Äntigen! Än så länge är det bara 7 grader i vattnet, så det blir inte direkt nå bada av för mig innan värmen sätts på.

Snart kommer Robin hit, och vi hoppas att vi får låna Erics lägenhet, så att vi kan kolla på film och äta fruktsallad : ) Fruktsallad var det.  Jag har bestämt mig att veckan framöver ska vara en nyttig vecka. Inget godis, ingen alkohol, inga chips, inga ostbågar, ingen glass etc.
Bara frukt, grönsaker och bra mat.


Kommentarer
Postat av: sara

spöket kan man minst sagt kalla mig :) och SKOJA INTE jag har världens ondaste fötter idag, inte roligt!

2007-05-26 @ 16:58:21
Postat av: Lisa

haha öl e mumma ;)
I love you!

2007-05-26 @ 20:38:34
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: josse

haha, blä vilken äcklig bild, den på mej och pontus, har ju dubbelhaka*127 typ :O haha. ne men du elin, nu e de snart dags för en elin-och-josse kväll tycker jag :) måste faktiskt passa på, om några veckor bor jag ju inte här längre :( puss min bomullstuss <3

2007-05-28 @ 20:55:30
Postat av: Elin

Sara: haha, nya skor eller? ;)
Lisa: Öl är inte mumma ;) love you too!
Josse: Haha, du va törstig iallafall ;) JA! En josse-och-elin-kväll i helgen kanske?

2007-05-28 @ 22:18:32

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0