Bit ihop Elin

Jag har nu lyckats säga nej till krogen.
Jag har nu lyckats säga nej till Karlholm.
Jag har nu lyckats tro på att jag kommer plugga ikväll.
Jag har nu insett hur mycket jag inte kommer sakna skolan. Speciellt när den är så här jobbig!

Men
Jag vill på krogen.
Jag vill till Karlholm.
Jag vill inte plugga.


Jag får glädja mig åt att solen skiner igen, och att jag nu blivit piggare av kaffet och den lilla tuppluren med Jeppe.
Så nu ska jag riktigt ge järnet och plugga så mycket jag bara orkar ikväll!
Jag måste tänka på att det ändå är den sista helgen jag behöver sitta här och slita mig i håret, riva mig i ansiktet och bara skrika inombords om att jag  i n t e   o r k a r!
Bit ihop och kom igen.

Ha det så kul på krogen ikväll tjejer.
Ha det så kul i Karlholm festprissar.
Ha det så kul Elin Lennartsson, en lördagkväll med internationella ekonomin, internationella relationerna och geografin !

Förresten tycker jag inte synd om mig själv, utan jag är bara avundsjuk på dem som redan är färdiga i skolan.
Jag tar igen det på tisdag, och resten av alla dagar här framöver : )    !   
Det var faktiskt en tröst  : )

Kommentarer
Postat av: sara

Du är SÅ DUKTIG som lyckas säga nej elin :) men du missade en riktigt rolig kväll!!

2007-05-20 @ 15:02:43
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0