Bombnedslag

Idag är den dagen som jag verkligen måste plugga för att inte få en-sån-där-panikångestattack-kväll-som-gör-att-jag-inte-kan-sova-och-blir-sur-och-grinig-på-mig-själv-och-alla-runt-omkring-mig. .
Så det är bäst att jag ligger i, för snart är det kväll och då måste jag jobba dubbelt, och gå ut & gå med Paulina.

Till den här korta veckan har jag:
- organisation & ledarskap (omöjliga frågor)
- projektarbete
- opposition

Jag skulle även behöva städa mitt bombnedslag till rum.
Varje kväll när jag sitter och pratar i telefon på sängen ser jag ett spindelnät i taket som jag har sagt till mig själv att: "Det där tar jag bort imorgon." Så har jag nu hållt på i över 2 månader, så jag tycker att det är dags att städa undan ännu ett stressmoment idag.
Först och främst måste jag plocka bort alla kläder som jag har liggandes på stolen. Jag har kommit på att jag tvättar sönder mina kläder. Jag tvättar alldeles för ofta. Men det finns inget bättre än nytvättade kläder! Tyvärr har nästan alla mina jeans tagit stryk av det, så nu är det antingen dags att coola ner på tvättningen, eller köpa nya jeans! Det andra låter bra mycket roligare, tycker jag. Jag har ju faktiskt fått min lön idag. : )



PERSONLIGT:
Vad heter du: Elin Lennartsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Johan
Vart bor du: Östervåla
Hur lång är du: 165
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond på sommaren, & lite mellanting på vintern

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Min bruna mysiga
Vad använder du just nu för skor: Olika, beroende på väder
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Allt för många
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Lite lagom ; )
Vad har du för jeansstorlek: 26/27
Vad har du för skostorlek: 37
Vad har du för tröjstorlek: XS-S

SENASTE PERSON SOM..
du pratade med: Mamma
du gick på bio med: Paulina & Malin
du gick på stan med: Lotten
du kramade: Jeppe
du pussade: Robin
du hade sex med: Bör det nämnas?
som såg dig gråta: Robin
skällde på dig: En ren gissning... Mamma

HAR DU NÅGONSIN..
sagt: jag älskar dig? och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Ja, och jag får lika dåligt samvete efter varje gång :(
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Faktiskt!

STUFF:
Är du ensam nu: Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Låtar som gör att man omöjligt kan somna
Vill du gifta dig: Inte nu, men sen.
Vill du ha barn: Ibland undrar jag varför barn finns överhuvudtaget, men klart jag vill ha barn inom en framtid!

EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nope
Vad är du mest rädd för: Fästingar och getingar
Vilka kläder sover du i: Trosor & Bh, bara trosor eller en stor T-shirt
Vart vill du gifta dig: I en kyrka, eller utomlands någonstans
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Det beror på vilka personerna i fråga är. Men helt allmänt så: Ja
Är du ett hälsofreak: Enligt vissa är jag det, men på helgerna är jag det inte ;)
Har du någon tatuering: Nej

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: Tror inte det
skrattat: Haha, minst sagt
köpt någonting: Ja
varit sjuk: Nix
sjungit: Självklart
träffat någon ny: Ja
saknat någon: Jaa
kramat någon: Ja
pussat någon: Ja

VILKEN..
tidning läser du: det skulle vara UNT då, eller IForm som kommer 1 g/mån
buss åker du oftast: 833 mot Tierp och den ljuva skolan!
frisyr har du: Jadu.. trollruffs som leker sitt eget liv
dag fyller du år: tisdagen den 10 april


image26

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0