Bra idé Elin

image139

En väldigt händelselös och tråkig dag.

Jag vaknade av att jag drömt att jag fick ett hjälpa till på en byggfirma, och skulle tjäna 10 000 :- för 8 timmar. Jag skulle då få ett av de finare jobben eftersom jag var tjej. Jag såg då allt jag skulle köpa framför mig. Men eftersom det var en dröm så vaknade jag och fick genast hängläpp.  
Hängläppen förvärrades när jag kollade ut genom fönstret och såg att det var ruskväder idag igen.. Vad ska man då göra när man inte måste plugga?  
Då blixtrade det genast till i hjärnan och jag kom på att nu när det verkligen inte finns någonting att göra och när det är sånt fult väder ute, så ska jag ta fram min gitarr och plinga lite på den. Måste först och främst stämma den.
Åå vad jag har saknat känslan av att spela gitarr.

Jag ska bli duktig att spela igen nu i sommar, nu när jag har tid till allt och lite mer!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0