Dagen efter

Som sagt, gårdagen var hur kul som helst.
Och jag har nästan haft lika roligt idag när jag tänker tillbaka, haha.

Idag beställde Robin och jag pizza, och eftersom jag aldrig brukar orka med en vuxenpizza, så tog jag en barnpizza - och det kan man verkligen kalla barn-pizza! Har nog aldrig sett en sån liten pizza i en pizzakartong någon gång. Även där blev det ett gott skratt när jag öppnade kartongen och var vrålhungrig och fick syn på den där miniklumpen : )

image25
Liksom... 50 kr för den där fjutten?! 

Mamma har även råkat tvätta mitt körkort och Visakort i tvättmaskinen. Tack mamma!
Så nu är det bara att beställa nytt Visakort igen, men med körkortet vet jag inte hur det blir..

Usch, rätt så väldigt trött är jag just nu. Ska man gå och lägga sig redan nu, eller ska man ta tag i böckerna som ligger och drar åt sig damm? Är ju trots allt ledig imorgon med..

"Maj maj måne" - Har ni lurat någon idag?

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHA det där måste varit den minsta pizzan jag sett i hela mitt liv =D

2007-05-02 @ 12:48:18
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0