Eld ger mig en kick

Jag sitter här i ett tomt hus, mitt ute i ingenstans, endast med en stor, lurvig katt bredvid mig. Katten har en fästing på huvudet, så jag undviker att vara i närheten av han, men han ska envisas om att putta och knuffa på en ändå. : (

Nu har jag blivit proffs på att elda! Jag tycker om att elda, men jag är rädd för eld. Jag har alltid varit rädd för eld. Mina bröder skrämde jämt mig när jag var liten, men nu får jag  liksom en liten kick av det ; )

Ikväll blir det krogen med älsklingarna Josse och Sara.   Andreas kommer även att följa med, så vi får klä ut honom till tjej så att vi kan ha tjejkväll ikväll ändå : )

Nej, nu ska jag vara duktig och plugga ett tag framöver, och INTE göra något annat..

 


Kommentarer
Postat av: sara

ja nu ser det iofs ut som om de bara blir du & jag sockerråttan <3 men vad gör de! sitter och väntar på dig här nu så jalla jalla!

2007-05-05 @ 17:59:43
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0