Floppeurovision

Vilken flopp Eurovisionen var! Trodde faktiskt inte att det skulle gå så fel som det gjorde.
Nu går hela tävlingen ut på vilka som har flest grannländer, vilket öststaterna vinner på.
... nej, det här var nog sista året som jag kollade på det där.

Jag vet inte vad som händer.
Jag vet inte vad det är med mig.
Jag vet inte om jag orkar.
Jag vet inte om jag vill.


Jag är rädd.
Jag är vilsen.
Jag är mållös.


Jag hatar skolan, men jag vill inte lämna den.
Inte än.
Den är min trygghet.


Jag citerar Finlands bidrag:
"Leave me alone, I wanna go home.
I don't wanna see you so leave me alone, 'cause I feel like dying."


LATER

Kommentarer
Postat av: sararan

skoja inte jag saknar dig nu alltså <3

2007-05-13 @ 20:31:37
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0