Fransk manikyr

Puh, nu orkar jag inte busa med Jeppe mer. Jag har sprungit runt och jagat honom ett bra tag nu. Han tycker det är kul, och jag tycker det är kul för att han tycker det är kul.  : )  Han har blivit så vild nu sen hans bästa vän Olle (katten) gick bort så det är bäst att man leker med honom!  I helgen däremot, ska jag och mamma åka och kolla på kattungar! Så det blir nog en liten misse i detta hus inom inte allt för lång framtid  : ) 

Jag har lagt ännu ett stressobjekt bakom mig idag. Jag ringde och tackade   nej   till   jobbet   i   Karlholm.  
Orsak: Det kommer krocka med det andra som jag fått, som jag även där kanske kommer tacka nej till, eftersom jag kan få ett tredje jobb som pågår under en mycket länge tid.  
Därför får jag en lång sovmorgon imorgon, som jag känner att jag verkligen behöver. Trots den här 3 dagars helgen så är jag trött som aldrig förr. Dessutom tror jag att jag börjar bli förkyld. Har jätte ont i halsen och känner mig tung i huvudet. Jag hinner & orkar inte bli sjuk nu !

Sitter och gör fransk manikyr och bara väntar på att få gå och jobba. Jag jobbar dubbelt idag, och skjuter därför gärna på det lite extra.. Efter att jag kommer hem igen så ska jag försöka göra klart Döda poeters sällskap-uppgiften. Jag vill hellre ha klart en uppgift istället för att ha gjort lite många


  Några bilder som blev tagna på eftermiddagen. Enjoy! 

 image54 
En lurivg Just a moment "Jeppe"


image56
Linslusen själv


image55
En ganska torterad kompanjor, som man helt vill undvika


image57
Ett mindre bra kort på Fanny. Tänkte bara visa Saras favoritdjur - kaninen som gillar Öl. ; )

Kommentarer
Postat av: sara

ÅH FANNY <3 henne var det ett bra tag sen man fick bjuda på en bärs ;) Men jag får lov o erkänna att din visningsbild här på bloggen var otroligt söt, du var nästan lika söt som hunden :)

2007-05-08 @ 22:16:41
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0