Grin-scen

Idag fick jag en liten sovmorgon, åkte in till skolan till 11.00 ungefär. Där inne satt Malin och jag och försökte redigera filmen, men datorn krånglade som bara den, så det blev inte mycket gjort.. Istället fick vi vänta på att Ante skulle komma, så vi fick filma lite. Han kom tillslut, och vi började filma en grin-scen. Den passade utmärkt till mig som har så svårt att hålla mig för skratt. Det gjorde den faktiskt : ) För när jag skrattade lät det som att jag grinade, p e r f e k t ! Mer grin-scener till mig : )

Det skulle bli en filmkväll med Paulina, Erik och Therese ikväll. Ostbågar skulle vi ha också. Men istället ska jag skjutsa Josse till Sala, för hon ska på brännvinsbrännboll. Jag tycker att det är dåligt att inte Högbergs har mer fester för studenterna.. Det enda vi får är liksom en skiva. I och för sig så var skivan den roligaste jag har varit med om, tror jag ; )
Hur som helst är det bättre att agera spara än slösa, och vad gör man inte för Tutti ; )
Ska hem och jobba sen, och baka scones, så får jag en myskväll ändå + lite nyttigare vilket innebär mindre ångest. Tummen upp.

Bye bye, kör försiktigt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0