H&M nytt, jag vill ha

Onsdag idag = Ledig dag.

Jag vaknade runt halv 11, då Josse ringde. Det var bra att hon ringde, för annars hade jag nog fortfarande sovit. Är så himla trött nu för tiden!

Eric och Piia har nyss varit här. Jag bjöd på fika, så satt vi och pratade lite i solen. Efter 5 minuter försvann solen, och det började regna. Kul.
Nu lyser solen åter igen, och jag ska ta en långpromenad med Jeppus.

Jag har hittat hur mycket fina kläder som helst i nya H&M katalogen. Det var ett par skor, 3 linnen, 1 cardigan, 2 shorts, 1 highwaterbyxor & 2 bikinis. Jag vill ha, jag vill ha. Får se om jag gör en beställning eller om jag väntar ett tag.. Men jag vill ha nu, och jag är inte den som är den, som har tålamod att vänta. . Jag har inte heller tillräckligt med pengar just nu, eftersom det är så mycket mer än kläder som behövs nu i maj.
Ska in till Uppsala med Paulina på fredag, så om man har tur så hittar man något av det jag vill ha i butiken. Det jag tycker är dumt med H&M butiken i Uppsala, är att det är en sån himla oordning där så det händer inte ofta att man hittar något, tyvärr.

    

Jag har bestämt mig nu hur det blir med jobbet. Jag tar jobbet på Munters.. Chefen ringde idag, och han sa att jag helt får bestämma hur länge jag vill jobba och när jag vill börja. Jag får även välja om jag vill ha några veckors ledigt i sommar, så det låter toppen! Nu är det bara att klura ut om jag vill ha ledigt, och vilka veckor jag isåfall vill ha ledigt. Någon/några veckor skulle iallafall vara skönt att vara ledig i sommar. Då kan jag b la åka och bo med Josse ett tag : )

Ikväll ska jag antingen till Paulina & Erik och kolla på film och äta ostbågar, mys.
Eller så ska jag & Paulina ut på krogen. Det blir helt upp till henne att bestämma, jag hänger bara på!
Vad föredrar du, myskväll eller krogenkväll?


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0