I morgon smäller det

Imorgon smäller det!  :  )
Jag är laddad till tusen. Om det inte hade varit för vädret hade jag varit laddad till miljoner!
Samtidigt ska jag inte förvänta mig för mycket, då det är lätt att allt blir kallabalik och kaos.

Jag sitter och håller på med slutspurten av pluggeriet nu. Jag är nästan klar med 2 av 3. Den tredje tar jag efter att jag kommit hem från jobbet. Jobbigt att jobba ikväll. Riktigt jobbigt. Men jag klarar det! Just nu känns det som att jag klarar allt  : )

Jag har varit in till Uppsala med Paulina idag. Det blev en klänning och ett halsband som fick följa med mig hem. Varje gång någon annan ska in och hitta något så är det oftast jag som hittar, för Paulina kom hem tomhänt trots att det var hon som skulle slösa pengarna : p

Högbergsskolans studentskiva
Tisdagen den 22 maj
Se7en


BE THERE

Kommentarer
Postat av: saraa

virrhöna , jag har din mobil! ring mej

2007-05-23 @ 16:55:45

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0