Inside they might feel sad and wrong

Återigen är det fredag.
Dagarna går så fort nu så man hinner inte med. Det var fredag igår känns det som..
Helgen ser ganska oplanerad ut. Det kommer bli en lång helg eftersom vi är lediga på måndag.
Josse kommer äntligen hem från Cypern ikväll, så henne kommer det iallafall bli ett långt samtal med. Kanske det blir så att vi går ut imorgon också, skulle vara skoj. Jag är så otroligt festsugen nu för tiden! Är så kul att dansa och träffa nytt och gammalt folk. Jag skulle vilja att Sara följer med också, men jag förstår om hon inte hinner.. Jag hinner egentligen inte heller, men inte kommer jag plugga imorgon kväll ändå, så.
Jag ska iallafall leka med Robin ikväll, och pappa ska troligen komma och lägga golv i lägenheten också. Om det inte blir krogen imorgon, så blir det en lugn helg med Robin. Jag måste plugga en massa också, idag är det menat. Måste sudda bort några saker som ska vara klarar i helgen iallafall. Skulle vara sköönt.

Vi har sålt 8 av 100 eftersläpps-biljetter till studentskivan i våran klass, vilket är dåligt. Men det verkar som att alla har kommit igång nu, så nu gäller det att vi ligger i! Våran skiva ska bli bäst. Och vi ska sälja alla 100! Så det är bara att höra av er om ni vill ha biljetter, så firrar jag det!

Dagens favoritlåt:

The Strokes - You only live once

"Oooooh
Some people think they're always right
Others are quiet and uptight
Others they seem so very nice nice nice nice nice oh oh
Inside they might feel sad and wrong..."

Sitter och kollar på gamla kort.
Jag delar med mig av några på mig & mina vänner:


image31
Haha, vet inte när det här är, på Lisa och mig

image29
Jag och Josse 2005

image30
Josse och Jag 2005

image32
Malin, Jag & Josse 2005

image33
Jag, Paulina & Josefine, 2005

image34 
Paulina, Sara & Jag 2005

image28
Josse och jag 2006


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0